In het blok zitten
tussen de cilinders
driehoekige gaten. In
de koppakking zit
echter wel een
driehoek maar deze is
dicht met in het
midden een gaatje.
Moet dit gaatje erin
blijven of moet het
driehoekig stukje
eruit voor betere
doorstroming. Het zal
wel een reden hebben
maar toch.
Tevens was er 1
kopbout die vol in de
motorolie zat (zie
foto rechts onder (helemaal rechts aan de inlaatkant )
En 1 kopbout zat
helemaal onder de
roetaanslag (links boven, 1e of 2e van de uitlaatkant links)
[img[url=http://s1383.photobucket.com/user/DennisRSTurbo/media/20151119_190738_zps8yq34srn.jpg.html]
[/url[/img]
Kop word komende week
afgeperst en gevlakt
indien nodig.
Klepstoters en
nokkenas zien er
keurig uit. Kleppen
sluiten perfect af.
Tuimelaars zien er ook goed uit
[img[URL=http://s1383.photobucket.com/user/DennisRSTurbo/media/20151119_171334_zpsqp0q00uh.jpg.html]
[/URL[/img]
Oorzaak is denk ik dat
de motor te heet word.
Koelvloeistoftemperatu
urmeter blijft wel
mooi in midden. Alleen
de fan blijft wanneer
hij aanslaat ook
aanstaan.
Hoe kan het zijn dat
de uitlaat binnen 5
minuten al niet meer
beet te pakken is.
Bougies zijn goed.
Compressie was goed
Enigste wat ik nog kan
bedenken is dat de
motor nog te rijk
draaide. CO moest nog
afgesteld worden