Dank voor de reacties Ik had uiteindelijk ook nog eens de verkeerde set. Nu heb ik een goede koppelings set, de oude was net een halve cm te groot. Die ik nu heb is identiek aan de oude, maar de baliemedewerker zei dat deze voor een kent motor is, terwijl ik een CVH blok heb en de onderdelen komen overeen. Alleen het druk lager is net iets anders. De tandjes van de drukgroep lijken ook verder naar buiten te komen, misschien dat dat elkaar compenseert. Wat mij wel zorgen maakt is de binnen diameter van het druklager. Deze sluit niet meer strak aan op de as. De man van de automaterialenzaak, die al heel oud is en veel ervaring heeft, en ook een maat van mij die aan meerdere type auto's heeft gewerkt, zei dat dat geen probleem is, en eigenlijk nooit t geval is dat het naadloos op de as zit. Echter jullie reacties en mijn ervaring spreekt dat tegen. Heeft iemand ervaring met grotere binnendiameters van het druklager als de buitendiameter van de as van de bak? Het is een set van LUK.
Bij voorbaat dank!
_________________
Capri Mk2 GT 2.9 24V Cosworth 1974|Escort Mk3 1.3 Bravo 1982|Orion Mk1 1.6 GL 1985|Escort Mk4 RST Cabrio 1988|Escort Mk4 1.6D Ghia Estate|Escort Mk4 Van 1.6D 1989|Escort Mk4 Van 1.8D 1989
|