Die oude distributie snaar was vervangen..
Maar goed,
Geen losse slangetjes en/ of draadjes..
Verdelerkap eraf..
Rotor eraf.. rotor weer erop.. Starten, rotor draait..
Met contact aan tegen de rotor geduwd..
Direct benzine aanvoer via een slang naar het benzine filter..
Bougie´s nog een keer eruit en erin..
Stof kap van de distributiesnaar eraf..
Snaar ziet er goed uit..
Weer starten..
Opeens leek ie aan te slaan..
Doorstarten, boem bam boem bam..
Sloeg wel aan maar liep op 1 let 2 later 3 en na een minuut op 4 cylinders..
Toen ie begon te bonken en stoten ( lopen ) startte ik nog door..Dar oe oe geluid verdween ook en veranderde in het gewone start geluid..
Na nog een minuut helemaal regelmatig..
Wat een goeie auto..!!
Stukje gereden... Perfect..Wat rijdt ie fijn..
Ik vermoed dat ie gewoon super verzopen was..( kan ik geen verklaring voor geven )
Snap nog steeds niet waarom ie dan niet aansloeg met die remmenreiniger..
Maar goed, baasje is zo gewend dat ie altijd meteen aansloeg, dat ie niet gewoon lang doorgestart heeft.. Lekker dom..!!
Voel me net zo´n vrouw met een kapotte stofzuiger ( waarvan de stekker niet in het stopcontact zit )
Dus de auto doet het weer perfect...
Het scheelde niet veel of ie ging naar de sloop..
Mijn grote dank voor alle hulp die jullie geboden hebben.. Zonder was het nooit gelukt..!!
En ik weet nu ook welke leiding de brandstof leiding is die uit het schutbord komt en eventueel vervangen moet worden ivm de ethanol brandstof.. ( je blijft leren..)