Ik vind het een beetje een hels karwei om van 115 naar 130 te gaan. Ok het is wel 15pk meer, maar nog altijd maar 130..
Je nokkenassen wisselen betekend je tandriem loshalen, en officieel betekend dat ook vervangen.
Nou zijn er mensen die van risico houden en hem gewoon terugzetten, maar daar ben ik niet zo van..
Dus jij gaat nokkenassen wisselen, tandriem en spanners vervangen en waterpomp en op 130pk uit willen komen?
Mits de ECU hetzelfde is natuurlijk, dat weet ik dan niet precies..
Ik heb zelf een XR3I Cabrio met 130 pk, en een RS2300 met onbekende pk's. Dat is het verschil tussen hemel en hel zowat.
Mijn broertje heeft een RS2000 met zogezegd 150 pk, en dan nog valt die 130 in het niets.
Mijn keuze zou zijn, een ander blok erin
Maargoed, ieder zijn eigen keuzes natuurlijk.
Met het ECU probleem kan ik je niet helpen, ik kan je alleen eventueel de ECU code van mijn cabrio doorgeven.
Aangezien dat een 92-er is denk ik dat je daar alsnog niet veel aan hebt.
In ieder geval succes!