|
Forum Lid |
|
Geregistreerd: zo okt 30, 2011 21:09 Berichten: 976 Woonplaats: Heerle
|
Ben vandaag druk bezig geweest met mn kabelboom netjes neerleggen achter mn dashboard.
Ik kwam alleen niet uit de brandstof pomp. Hier heeft een schakelaar tussen gezeten, welke ik eruit heb gehaald omdat ik dat ding bleef vervangen (slechte kwaliteit schakelaars, mechanische deel liet te wensen over)
Er loopt nu vanaf mn contact een draad door de cabine richting de brandstofpomp. Hier zit één zekering tussen waarvan ik het ampèrage niet meer weet. (het is wel voldoende) Deze is direct op de pomp aangesloten. Verder loopt er niks. De pomp zit dus ook niet op een relais aangesloten. Hierdoor blijft de pomp dan ook continu lopen als ik het contact aanzet. Er lopen geen extra draden naar mn accu toe.
Weet iemand hoe ik de brandstofpomp naar behoren aan moet te sluiten?
_________________ "Grant me the strength to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference"
In memoriam: Ford Escort XR3i cabriolet uit '88
(En de rebound)
|
|