de Yamaha XTZ125 is net zo krom als dat mijn pols er bij de aanrijding bij lag. En de elleboog had ook een nieuwe positie gekregen

inmiddels na 2 maand kan ik weer prima rijden

alleen de zenuwschade door de elleboog dislocatie maakt het koppelen erg moeilijk. Er moest iets anders komen waarbij ik minder problemen heb om te koppelen. Iets sportiefs vertrouw ik nog niet met een deels verlamde linkerhand, dus dan maar iets om lekker mee rond te cruisen
Heel wat kilometers op de Yamaha gemaakt, over alle soorten wegen. Van snelweg tot offroad in de bergen, alles daar tussen en eromheen. En ook nog een paar keer op een motocross baan gereden. Opzich rijd en stuurt het nog prima, maar de kroonplaat staat niet recht meer bij rechtdoor. Kan nog wel gefixt worden, maar ik heb ook wat meer vermogen nodig dus het is tijd voor wat anders.
En zo kwam er 2 weken geleden een mooie Royal Enfield te koop. Afgelopen weekend opgehaald. Is hier zeldzaam helaas, maar onderdelen zijn op internet goed te krijgen mocht het nodig zijn. Zal allemaal wel wat minder spannend gaan als de Yamaha, maar dan kan mijn hand het tenminste wel bijhouden

het rijd en klinkt tot nu toe in elk geval heerlijk