Escort RS Turbo uit 1988.
Gaat weg wegens beëindigen hobby.
- Aangepaste voorbumper voor meer airflow
- Stage 2 Kop (met snelle nokkenassen)
- Stage 2 Turbo
- TechniClutch Fast Road Koppelingsset
- AIRTEC 42MM Core Alloy Radiator
- GRS Motorsport Large Intercooler (twin pass)
- AIRTEC Turbo cooler
- JS Performance silicon hoses (Coolant, Ancillary & Turbo) (Groen)
- Turbo Blanket T3 Titanium
- Elbow wrapped in Titanium heatwrap
- Goodridge turbo oil feed hose with filter
- Forge motorsport alloy actuator 12-20psi
- High Pressure Oil Pump
- Mahle Zuigers .5mm
- ACL Main Bearing Set .25mm
- ACL Heavy Duty Big End Bearing Set .25mm
- ARP Con Rod Bolts
- ARP Head Bolts
- Gaz gold coilover suspension kit
- Alle bushes vervangen door Powerflex polyurethane
- ST170 Schijfremmen rondom
- Ford Softline 17inch poedercoated in Bentley Gray (1 velg met lichte stoeprandschade)
- Falken FK 452 banden (215/35/r17)
- Goodridge Brake Hose Kit
- HKS Type 1 Turbo Timer Black
- Witte knipperlichten aan voorzijde
- Recaro interieur
- Full leder RS Stuur
- Ford Puma schakelstang conversie
- VDO meters (Turbo Druk, Olie Druk, Olie Temperatuur)
- Digitale Inlaat temperatuur meter
En vermoedelijk ben ik nog wel het 1 en ander vergeten.
Kilometerstand is van na de motorrevisie
P.S. Skirts zijn aanwezig, maar momenteel niet gemonteerd
De auto vertoond wat kuren.
Het voertuig loopt warm.