Het is inderdaad de "ex" van Martin.
Mijn hart lag eigenlijk bij de mk5a en dan liefst zo origineel mogelijk, maar tegenwoordig mag je niet meer te kieskeurig zijn met het oog op aanbod, dus een RS in redelijk goede staat vinden stond voorop.
Achteraf geen spijt, want ze ziet toch erg strak uit en de meeste onderdelen zijn hoe dan ook toch origineel Ford
Na aankoop was eerst de overgang tussen kokers en bodemplaat aan het voeteneind aan een ingreep toe, en enige tijd later brak een draagarm af waarna ik de PU's tabee heb gezegd. Tot voor kort heeft hobby enige tijd plaats gemaakt voor praktisch gebruik.
Ik moet bekennen dat bovenstaande foto intussen gedateerd is. De Morette's hebben noodgedwongen plaatsgemaakt voor Carello's (reflectoren..) en sinds kort ben ik ook de witte knippers kwijt dankzij een golfrijdend stuk ^%$@##$ (ik zoek..) waarbij tevens het rechterspatbord in de kreukels is geraakt. Daarnaast moesten de draagbalken voor de APK worden opgelapt.
Voor komende maanden zit er dus een nieuw spatbord in de planning en zullen de draagbalken er ook aan moeten geloven (en wat er eventueel verder nog aan het licht gaat komen).
Ik twijfel nog om terug te gaan naar druppelskirts en mk5b achterbumper en weet iemand of een mk5a spoiler op een mk5b past?
Verder iemand nog alternatieven voor de gele Koni's? Ik hou van laag en vooral stug, maar praktisch gezien rijd ik me geregeld vast hier in drempelrijk Nederland
mvg