excuses voor het late voorstellen ik zat namelijk in een drukke tentamenweek...
afijn; auto: ik ben sinds 16-01-2016 trotse TWEEDE eigenaar van een Ford Escort 1.4cl s6 (digitaal klokje jaja, en toerenteller onder andere) de auto heeft nu een tellerstand NAP van 56.877km en ruikt nog lekker naar nieuw
verder heeft de auto wat gebruikssporen inderdaad, zo is er een roestbehandeling geweest, lak was bobbelig maar is dus al behandeld niks was rot of gelast kwestie van opschuren en lakken
verder zitten er nog wat krasjes op van de eerste eigenaar, was een christelijke boer uit westerbork die niet met de trekker naar de kerk wilde...
daarom heeft hij deze auto gehad en is hij bij huis langs een struikje gereden... dat verklaren de krassen op rechtsachter/achterklep
de krasjes op het dak zijn van een boodschappenkrat (grrr) ook door de eerste eigenaar...
verder rijd de auto lekker en schakelt hij nog goed.
Met 17 jaar onder begeleiding een jaar gereden (precies op m'n 17e verjaardag gehaald dus) naar westerbork, auto stond er bij met 48.798km op teller en letterlijk met 3 liter benzine de proefrit moeten maken... snel bleek het wel goed te zijn dus op de terugweg even gestopt bij een mcdonalds om wat te eten boem slaat af bij stationair... na heel wat gescheld toch erachter gekomen... stationair stond op 550 toeren... tsja... wat wil je.. dan krijg je dat
ik heb de auto een half jaar onder begeleiding moeten rijden dus (2-to-drive rijbewijs..) en eerlijk.. ik heb liever geen auto op zo'n moment... maar ik heb de auto dus nu net een jaar en totale kosten zijn vrij weinig, nog geen 3000 kwijt geweest voor al het onderhoud (voorkomen is beter dan genezen onderhoud denk aan rubbertjes, keerringen etc etc)
nu rijd ik hem een stuk minder, druk met de studie en OV is gratis.. dus zondagse ritjes eens in de 2 weken hooguit een meeting soms and that's it.
mij werd verteld door het rdw dat er van deze soort maar 3 in Nederland zijn... het zal.. ik zie ze niet behalve de mijne
foto's post ik even hieronder zodadelijk: