zo eindelijk weer contact
afgelopen dinsdag mk1 bij de rdw geweest voor nl kenteken en die is nu onderweg
daarvoor had ik het gereviseerde 1.6 kent blok eens bekeken en had zo mijn twijfels omtrend de revisie en naar nu blijkt niet geheel onterecht
na het verwijderen van de kop,zag ik dat er 4 nieuwe zuigers in zaten en de cilinders waren gehoond echter zaten er 2 zuigers verkeerd om op de drijfstangen
na het verwijderen van de drijfstangen zag ik ook dat er een lagerschaal,welke gecentreerd door 2 pennentjes er verkeerd om op gemonteerd waren,dus een echte specialist,maar dit alles is nu weer in orde en alles op de juiste plaats,tevens zat er een nieuwe nokkenas in kc34 met dubbele klepveren
alles staat nu klaar om in de mk1 gelepeld te worden,echter nog niet op de dubbele 40er webers omdat alles nieuw is en ingereden moet worden,maar eesrt op een enkele weber
ben nu bezit om de remtrommels voor te vervangen voor schijven,maar ook dit wil niet,dus de 2 voorpoten van de mk2 gepakt en die komen er nu onder,ware het niet dat de stuurkogels verschillen met de mk1,dus dan ook maar het stuurhuis van de mk2 eronder en zo zijn we weer lekker bezig
van de 2e en 4e cilinder zitten de zuigers verkeerd
overmaat zuiger
verkeerd om demonteerde drijfstangkap met de duidelijk zichtbare afdruk
carterpan die duidelijk al een poosje geen olie meer had gezien
vliegwiel ook naar even lichter gemaakt