Eamane schreef:
Ik heb ZEKER geen nieuwe wielrand nodig.
Zit 1 echt lelijke plek, die hebben we nu behandeld. En voor de rest 'oppervlakteroest' wat ik wel graag wil (en dus ga) verwijderen, maar stelt eigenlijk niets voor.
Aan 1 kant is een stuk van 10cm ongeveer (wat onder mn skirt zit) en dáár ben ik niet zo zeker van. Denk dat ik dat er het liefst uitslijp en een nieuw stukje inlas. Maar moet even een lasser laten kijken ernaar
Geloof mij maar als ik zeg dat als er een blaar opzit hij aan de binnenkant over de gehele lengte vd wielrand aan het roesten is.
Het is mijn werk en je ziet alleen het topje vd ijsberg.
Net zoals dorpels,word de rand wat dikker,dan is hij vanbinnenuit bezig.
Ik zal vanavond even een foto plaatsen van een ogenschijnlijk roestvrij achterscherm/wielrand van een f1
Dat scherm heb ik eraf geboord voor de crossauto en het binnenscherm is zo dun als een vloeitje.
Helaas voor alle escortbezitters zijn onze escort gewoon slecht tegen roest behandeld,en heeft het bijna vrij spel.
Het blijft pappen en nathouden.
@ ray
Natuurlijk zijn er onder de "vaklui" ook klunzen maar je bent wel met me eens dat als je het goed laat doen het zeker 4a500 kost.
En dat de beste man geen beunhaas is hoor je mij niet zeggen,vraag me alleen af wat hij eet zullen wel broodkruimels zijn