Ford Escort Club Nederland http://ford-escortclub.nl/forum/:80/ |
|
Nielske's XR3i uit 1984 http://ford-escortclub.nl/forum/:80/viewtopic.php?f=6&t=11076 |
Pagina 2 van 2 |
Auteur: | Nielske [ wo mei 24, 2017 13:34 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Dat is idd het interieur uit de schuurvonst. Zover ik weet zaten de klaverbladvelgen alleen op de xr3 (zonder de i) |
Auteur: | Nielske [ ma mei 29, 2017 19:32 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Tijdens get opruimen nog 2 boekjes gevonden incl. de gegevens van de eerste eigenaal. Altijd leuk |
Auteur: | Nielske [ do sep 28, 2017 9:17 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Ook weer terug van vakantie. We zijn met de ford escort gegaan deze keer. Helaas wel wat problemen gehad. Vlak voor parijs werd de motor te warm, blijkbaar geen koelvloeiztos meer. Dit bijgevuld maar na 600 km weer een overhitte motor. Nu de thermostaat verwijderd en daarna gewoon kunnen rijden. 2e probleem was een haperende benzinepomprelais. Maakte geen goed contact, heb het schakelcontactje wat verbogen en toen deed ie het weer. 3e probleem was weef een overhite motor. Nu bleek een draad van de koelvin slecht te zijn, draadje gemaakt en toen deed ie t weer. Verder geen problemen gehad. Verder heb ik nog enkele updates aangebracht. Op de xrrs club staan wat handleiding voor t interieur licht vertraging en een zoemer voor t licht. Dat heb ik ingebouwd. Ook heb nog wat andere zaken toegevoegd. Cruisecontrol en stuurbekrachtiging. |
Auteur: | pieter1811 [ di okt 03, 2017 10:30 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Beste Nielske, Ik heb een vraag over de stuurbekrachtiging. Kan je contact met mij opnemen. Groet, Pieter |
Auteur: | Niek-V [ di okt 03, 2017 11:43 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Leuke foto Niels, gelukkig ben je zonder grote problemen thuisgekomen. |
Auteur: | Nielske [ ma okt 23, 2017 14:32 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Hier ook koppakking problemen denk ik. Ik heb bij warme motor zodanig drukopbouw dat hij het koelwater in het expansievat via het kleine slangetje eruit laat lopen. waarschijnlijk dat dit met de reis naar frankrijk is gebeurd dat ik uiteindelijk te weinig koelwater had en dus de motor te warm wordt. Weet alleen niet waarom hij druk opbouwt in het expansievat. heb de dop al vervangen maar geen verandering. Heb verder ook geen sludge in mn olie of koelwater uit de uitlaat (dat ruik ik tenminste niet) enigste wat ik dan nog kan bedenken is dat er uitlaatgas in mn koelwater komt en dus de druk te hoog wordt. Heb dus weer wat te klussen voordat het winter wordt. |
Auteur: | kev1n [ di okt 24, 2017 19:54 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Shit... success! Loopt de motor verder wel goed? |
Auteur: | Dummy [ ma okt 30, 2017 11:23 ] |
Berichttitel: | Re: Nielske's XR3i uit 1984 |
Dat zal dan toch te zien moeten zijn aan de kleur van de KVS, of te ruiken in het expansievat bij een draaiende motor? Erg gave bak trouwens met die klaverblad velgen! |
Pagina 2 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |