Ik heb 't uiteindelijk opgelost door simpelweg de winterbanden op de auto te leggen.
De velg is nog steeds krom, en ik heb eigenlijk nog geen geld/tijd gehad om m te fixen.
Grote kans dat ik ze gewoon verkoop, en andere banden op de 15 inch set die van de donorcabrio komen leg.
Ondertussen weer t een en ander gedaan, vandaag de flexibele remleidingen vervangen in alle hoeken, de originele van Ford zaten er nog onder, en waren best wel aan vervanging toe.
Nog niet ontlucht, dat lukt pas zodra ik iemand heb gevonden die de tijd heeft om een paar keer op de rem te drukken
Ook wat electrische problemen rondom de stekkers van de achterlichten gefixed, door lichte corrosie werkte die niet helemaal naar behoren.
En dan een vervelender probleem: De stekker van de electro van het contactslot was gesmolten, en maakte regelmatig slecht contact.
Heb er een andere contactslotschakelaar in gezet. nu wordt ie bij die stekker minder warm, maar denk dat ik de stekker aan de kant van de draadboom zelf ook maar eens moet fixen.
Als de lampen aan staan loopt er toch een flinke stroom door de contactschakelaar, dus t moet wel lekker laagohmig zijn.
En dan als laatste: Ik had last van de motor die bij het loslaten van het gas doorschoot en bijna afsloeg. pakt daarna wel het stationair weer heel goed op, dus ook daar bij de electro gaan zoeken.
Heb de stationairloopregelaar (zwart, 6 pins) open getrokken, en kwam intern wat groene en witte corrosie tegen op het relais. Schoongemaakt, en nu lijkt alles weer in topstaat.