Hij ziet er ook nog heel goed uit, alles zit er ook bij, alle slangetjes etc. Verkoper was ook een ford liefhebber. Hij had zelf nu nog een mk7 cabrio, een mk3 RS, en nog een nieuwe transit. Hij vertelde dat hij in totaal iets van 200 verschillende fordjes gehad had. Maar hij was nu aan het opruimen.
Ik heb ondertussen de oude carburateur + sruitstuk er af gehaald. De nieuwe pakking voor het spruitstuk komt vrijdag binnen. Maar ik heb het nieuwe spruitstuk er wel alvast even aan gehangen om te kijken hoe alles komt.
Gaskabel wordt inderdaad even een dingetje, dus ik denk inderdaad dat een mk4 gaskabel bestellen de kortste klap is. Ook moet ik een mk4 choke kabel hebben. Die er nu in zit is te kort, want choke zit aan de andere kant. Ik had nog andere iets langere chokekabel liggen van een Honda Civic, maar die gaat helaas ook niet passen, want bij een Honda wordt de kabel er in gestoken vanaf het schutbord kant, en bij een Ford vanaf de kleppendeksel kant.
Ook moet ik nog een passend luchtfilterhuis hebben. Dus komende tijd maar maar weer even speuren naar deze onderdelen.
Als de pakking binnen is, kan ik hem in ieder geval vast zetten, dan nog even puzzelen met de vacuumslangen, deze heeft namelijk iets meer slangetjes dan de andere. En dan zou hij in ieder geval moeten kunnen starten.