Ik ben hedenavond zoetjes aan begonnen met het demonteren van het rode mk3'tje. Hij staat nu lekker veilig en droog in onze loods onder een hoes, klaar voor wederom een groot mk3 project van Thom. Een project dat hopelijk deze keer wél slaagt en niet op de sloop eindigt.
Overigens tot op heden veel minder roest tegengekomen dan bij de cabrio destijds *klopt even af*.
Plannen zijn behoorlijk en kosten uiteraard behoorlijk
;
- Auto moet ooit Diamond White worden.
- Kamei X1 bodykit erop.
- Andere achterklep met achterruitenwisser.
- XR3i/RST achterspoiler (ow wat vind ik die toch mooi! ).
- XR3i/RST interieur.
- XR3i motor (uit cabrio, staat bijna klaar)
- Remmerij XR3i
- PU rubbers, Koni's.Dingen waar ik nog niet over uit/zeker over ben;
- Wielen... RST S1 of XR3i... De Kamei kit doet wel breder ogen, en dan vind ik wielen die ver naar binnen vallen weer niet mooi .
- Hockeysticks i.p.v. Kamei kit??
- Bakrevisie (zit XR3i vijfbak onder nu met verse olie en gloednieuwe koppeling, drukgroep en lager).
- Misschien toch bij carbs houden in plaats van dat geklier met een andere kabelboom en de K-Jetronic? (die van de cabrio is weg, was volledig verknipt!)
- Grille met vierkante verstralers of dichte grille met ronde verstralers er voor?Voorlopig genoeg werk aan de winkel dus. Ik ga in ieder geval weer met goede moed beginnen! En eerst een baan vinden lijkt me ook wel handig...
Het houdt je van de straat zegt men meestal.
Plaatjes:
Dan als afsluiter nog één vraag; hoe haal je de koplampen los? Onderin de hoeken blijft een stelschroef in het front zitten, maar moet ik die nu helemaal eruit draaien of wat? Ik wil ze niet nekken