met de escort op de testbank bij celtemp car equipment in ridderkerk
gister was het dan zover, ik zou eindelijk te weten komen wat dat ouwe gebakkie er nou uit ging persen
eerst uitlijnen op de bank, toen vast sjorren die hap, rustig de banden warm rijden.
Na 5min de banden warm rijden was het zo ver, na een aantal runs kwam hij uit op 154pk en 297nm aan koppel gemiddelt
hij spoelde snel op en de piek was rond de 4300 toeren, daarna had hij een dip en ging weer pk's en koppel opbouwen..
toen even de auto laten afkoelen, nadenken wat het kon zijn
..
de uitdraai bekeken, de Mount Everest was er niks bij zo ongelijk was het
beetje met de ontsteking lopen spelen, de ontsteking iets vroeger gezet en het gekke piek vermogen werd al minder
2 runs zo gereden om het zeker te weten, daarna nog iets vervroegt en ja hoor het gekke piek vermogen was weg
uiteindelijk pompt het ouwe gebakkie er 152pk en 250nm aan koppel uit, valt me zeker niet tegen
de eigenaar van de zaak vond het een pittig bakkie na een stukje over het terrein gereden te hebben
ze hebben de runs opgenomen, deze of volgende week komt het online, zodra het online staat zal ik hier wel een link plaatsen
zo het rollerbank verhaal is afgelopen
nu weer even een andere update, vanmiddag is me exhaust rap binnen komen.. aan de eene kant mooi maar aan de andere kant
het is een *** werk om het netjes en goed om het spruitstuk en de uitlaat te wikkelen
maarja dat zien we van het weekend wel