na een tijdje niet online geweest te zijn weer een paar update vanaf mijn kant
als eerst nog een paar foto's van op de bank tijdens het afstellen van de ontsteking om de gekke piek er uit te halen
voor en na de rollerbank hoorde ik elke keer een tik.. na goed luisteren besloten de kop er af te halen.. ja hoor een kromme klep
kop laten vlakken, laten persen, nieuwe kleppen en ga zo maar door.. komt er op neer dat de kop compleet gereviseerd is
toen de kop er af lag maar gelijk besloten om de waterpomp met spanrol, distributie, brandstoffilter, olie + flter, thermostaat ook maar gelijk mee te pakken
enja als je een hoop los heb liggen maar gelijk een paar onderdelen gespoten en de uitlaat ingepakt met heat wrap... wat een *** spul is dat zeg
tot de conclusie gekomen dat er wel heel erg veel rode draden door de motorruimte liep
dat ook maar gelijk even aangepakt.. gedeelte kabelboom alvast opnieuw ingetapet
dit kwam der uit
paar foto's van voor en na
wat er nu nog in de motorruimte in korte tijd gaat gebeuren is
rode bougie kabels
rode silicone slangen
verder met de kabelboom opnieuw intapen
delen motorruimte spuiten
nieuw koelreservoir
inlaat zwart spuiten
ik heb natuurlijk niet alleen maar aan de motorruimte geknutseld
hier een paar foto's van de buiten kant
motorkap verhoogt voor de koeling
chrome omlijsting voor om de gril.. foto van voor en na het poetsen.. nog niet geweldig maar het glimt alvast
sideskirts gemonteerd
typeaanduiding en logo terug geplaats, moet alleen nog 1 bravo stickertje maken
volgens mij zijn jullie weer aardig bij en ik begin last van me vingers te krijgen