Na een 2e ronde bij de straalkabine te hebben gestaan weer wat items van de todo-lijst mogen afstrepen:
Carterpan gestraald en gespoten, moet nog wel even al het straalzand uit de pan zelf wassen, schijnen motors niet prettig te vinden
En netjes in het hoogglans zwart:
Motor zelf is nog steeds bij de reviseur.
Moet naar 0.5mm overmaat, en de reviseur heeft moeite om zuigers buiten te UK te vinden.
Eerst nog even lokaal op zoek, scheelt toch als d'r geen Brexit/stupidity tax overheen zit.
verder gegaan met de ophanging:
Draagarmen achter:
En ook in het hoogglans zwart:
Gele konis (ik dacht dat die altijd van boven verstelbaar waren, maar deze blijkbaar niet...)
Had hiervoor op kleurcode de juiste kleur koni-geel besteld, zou RAL1021 moeten zijn.
Heb er zo mijn twijfels bij, maar had geen zin om te wachten op heen en weer gesteggel met 't bedrijf waar ik ze gekocht heb, dus maar gewoon de boel er mee doorgespoten:
Toen dat allemaal netjes droog was, begonnen met de achterophanging uit elkaar te trekken.
Ik had online al gelezen dat je om de achterste anti-roll bar te installeren eigenlijk de tank onder de auto vandaan moet halen, maar daar had ik eigenlijk niet echt zin in.
Met een beetje rondrommelen, frommelen, en gepast geweld, heb ik m uiteindelijk zonder de tank los te halen er in gekregen.
Met de ophanging aan de bijrijderskant los en de auto hoog genoeg opgekrikt krijg je m d'r net tussendoor.
Achter kreeg ik vrij vlot er op, voor was vooral veel hameren om de ouwe dempers los te krijgen, maar het resultaat mag d'r zijn!
Wordt nu wel tijd voor 'n stel mooie RS turbo velgjes denk ik