Helaas ligt de mk4 er tijdelijk uit
met de nieuwe nokkenas (cvh33) wat problemen gehad. Op een koude motor was er niks aan de hand maar als de motor warmer werd was er een tik te horen, dit werk nog iets erger als die op bedrijftemp was. Bij de wissel nieuwe hydro klepstoters geplaatst dus vond het wel al vreemd
maar toch mrt goede hoop kleine stukjes gereden met de hoop dat het bij het inlopen hoorde en ook aanvoelen wat die doet met het vermogen en dat viel niks tegen! Héérlijk
maar helaas van korte duur
Ik dacht dat het aan de hydro stoters lag dus had geëxperimenteerd met vaste stoters maar ook dat verbeterde niks...
Gister dan toch maar de nokkenas eruit gehaald en tref dit aan
Hardstikke versleten dus. En dat na maar +-200 km
Het was de bedoeling om deze klaar te hebben vóór Lelystad maar dat lukt niet meer helaas. Ben zelfs bang dat deze motor afgeschreven is want nu met de standaard nokkenas erin is het getik nogsteeds te horen. Ook hoor ik onderin nog een grove tik. Heeft van tevoren fluisterstil gelopen
de carterpakking is inmiddels ook flink gaan lekken dus die wil ik morgen nog vervangen en dan maar zien hoelang de motor heel blijft.
Ik kom natúúrlijk wel nog naar Lelystad met de mk5 cabrio!!
dan maar eens wat ideeën opdoen wat ik met de motor ga doen van de mk4