vakantie tijd,dus ford tijd
druk bezig met de st170 om die klaar te maken,zoals ik hem voor ogen heb
gaat aardig lukken,al div youtube filmpjes bekeken en inmiddels al mijn 2e bestelling wrapfolie gedaan,maar bochten blijft *censuur* werk
zal ook wel deels aan de kwaliteit van de folie liggen,maar die mannekes op youtube kunnen het allemaal mooi vertellen
lampkes zitten erop,kap is gespoten,uitlaat zit op de zijkant,overigens niet zo,n mooie sound als bij de centennial,klinkt meer als een honda vvt geval en laat dat nu bij de st170 ook het geval zijn,jawel die heeft ook een variabele kleppen timing,dus daar moet in de toekomst nog wat meer(zwaardere)sound uit komen,dmv nog een demper te laten vervallen
zijn wat upgrade spullen van over sea binnen gekomen,waaronder een knaap van een intercooler voor de RS
de huidige intercooler heeft nog een eigen koelsysteem met koelvloeistof en wordt gecirculeerd door een pomp,deze gaan wel eens stuk en vind het een raar systeem,dit geheel komt nu dus te vervallen en er komt met de huidige setup van de RS een 30 tal pkjes bij,volgens de gegevens van airtech,nu komt de mijne bij burton weg die 50 pond goedkoper was dan airtech en exact dezelfde is,sterker nog,hij zat zelfs in een door van airtech,als jullie het nog begrijpen?
verder nog een custom made versnellingspookknop voor de RS met buildnr en 2 setjes spoorverbreders aangekocht
verder nog een focus plaatje geschoten bij mijn dochter thuis
en nog een scangauge gekocht waarmee ik de temperatuur,inlaatdruk,pk enz kan meten en weet nu ook wat het vermogen is
en moet zeggen ben dik tevreden en met de intercooler moet het een dikke 300+ zijn
moet het beestje alleen nog even op de getoonde foto inbouwen,bungelt nu nog voor de dashboard
verschil met een escort s2 intercooler
de lampkes voor donkere dagen
en de meet en greet