Dank jullie wel voor de positieve woorden over de niet-Ford
De koop is vanmiddag gesloten, donderdag overschrijven en meenemen. Nog 100 euro eraf gekregen voor een volle tank ook.
Het is voor mij best even diep in de buidel tasten en zal er wat dingen voor moeten laten en opgeven, maar ik weet wel dat ik iets koop dat nog even meegaat.
Zoals al duidelijk mocht zijn gaat de Mk5b eruit. Ik ga hem schorsen en in mijn loods neerzetten. Daar gaat hij rustigjes aan uit elkaar. De meesten weten wel wat er inmiddels allemaal op en in zit, dus dat hoef ik niet echt meer te specificeren. Foto's zijn er ook zat, dus mocht iemand ergens interesse in hebben, lemmeknow.
Klein lijstje:
- ex.banger Niek zijn Mk5b Recaro interieur. (volgens mij heb ik de achterbank ook nog wel, weet niet zeker)
- Druppelskirts
- Spoiler
- Doorgelaste bultenkap (lassen aangepakt, gehammerite enz)
- Velours achterbank met middensteun uit een mk7 Ghia.
- Tellerunit met witte platen (vierkante versie)
- Echt zwarte achterlichten
- Gewone achterlichten
- Brede koplampen
- Voorbumper met mistlampen en knippers
- De dakdragers...
- De donkere windgeleiders...
- Set zwarte 14" coslook velgen met zo goed als nieuwe Continental winterbanden 185/60/14
- Set witte 15" coslook velgen met 2 zeer goede Continentals. 195/50/15
Over de Cossies wil ik nog niet beslissen. Ik kreeg al een bericht of die ook weg gingen, maar ik denk de investering nooit meer terug te krijgen. En de meesten weten wel wat zo'n set waard is met hagelnieuwe Toyo's 215/40/16
Ik zet ze eerst nog even onder de Mk3.
De mk3 gaat ook de loods in op den duur. Hier wil ik wel weer een project van maken ipv de cabrio. Heb nog zat onderdelen liggen natuurlijk en deze is lang niet zo rot. Daarbij komt dat de mk3 maar moet wachten tot ik 23 ben en een normale oldtimerverzekering kan hebben. Want die 50 eu in de maand verzekering voor dat ding is me echt te gek, zeker met de Primera koop er nu bij.